آقا پارساآقا پارسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

❀پارسا کوچولو❀

من و سه چرخم

1391/4/24 14:19
نویسنده : مامان پارسا
332 بازدید
اشتراک گذاری

من با سه چرخم خیلی بازی می کنم از قبیل تک چرخ زدن یا اینکه سوارش میشم و هی می خوام راه بره ولی نمیره بعدش بلند میشم و دسته هاشو میگیرمو با خودم می چرخونمش تا در آخر باهم بخوریم زمین

 

چرا این حرکت نمیکنه؟عصبانیعصبانی

 

من يه سه چرخه دارم

كه قرمز و زرده

اون  ماه گذشته

بابام برام خريده

 

سه چرخه ي قشنگم

اينور و اونور ميره

قام قام قام گاز ميدم

تندتر و تندتر ميره

 

 

سه چرخه دوست با من

صبح تا غروب باهامه

به من سواري ميده

هميشه زير پامه

 

بايد مواظب باشم

تا نخورم به جايي

دست و پاهام كوچيكه

"گفته اينو بابايي"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رانیا
25 تیر 91 14:55
تولد مامان مبارک کیک خوشمزه ای نوش جانتون
مامان رانیا
25 تیر 91 14:56
سه چرخه خوشگلی داری از الان تک چرخ زدن
مامان رانیا
25 تیر 91 14:56
14 ماهه شدنت هم مبارک
مامی گل
25 تیر 91 18:54
وااای چقدر عکس اولیت با مزه شده
سپید مامان علی
1 مرداد 91 11:38
پارسا جونی سه چرخت مبارکت باشه پسر طلااا.....وای مامانی باز هم شعر قشنگ گفت